Vés enrere Arriba la nova convocatòria d’ajuts PlaCLIK!

Arriba la nova convocatòria d’ajuts PlaCLIK!

A partir del 20 de maig, el PDI ja pot sol·licitar els ajuts PlaCLIK per a impulsar els seus projectes d’innovació docent

22.05.2024

Els ajuts PlaCLIK tenen per objectiu promoure la qualitat i la transformació educatives, donant suport a projectes:

•  Que vulguin millorar els processos d’ensenyament-aprenentatge
  •  Que incorporin transformacions educatives en el Pla d'Aprenentatge
  •  Que, en el marc d'EDvolució, facin propostes transversals

Pot optar-hi el professorat que durant el curs vinent tingui docència assignada i es poden presentar fins a 2 projectes.

Es contemplen 2 tipologies de projectes:

• Accions específiques: projectes que incorporin transformacions educatives en la implementació d’un o més aspectes d'una assignatura. Dotació econòmica: màxim 1.500 € per projecte.
  • Projectes col·laboratius: projectes amb potencial d’impacte transversal o de caràcter interuniversitari, com per exemple amb les universitats membres de la xarxa Eutopia. Dotació econòmica: màxim 6.000 € per projecte.

Pots presentar la teva la sol·licitud entre el 20 de maig i el 9 de juny del 2024.

Més informació i presentació de sol·licituds: Ajuts PlaCLIK. Convocatòria 2024-2025

04. Educació de qualitat