Vés enrere La directora de l’Espai d’Innovació de l’Escola d’Enginyeries i DTIC participa a la 47ena edició de la convenció MIPRO (Maig, 2024)

29.05.2024

Patricia Santos, directora de l’Espai d’Innovació de l'Escola d'Enginyeria i Departament TIC, ha participat en la 47ena edició del MIPRO, que va tenir lloc al maig del 2024 el treball titulat: Generative Artificial Intelligence in Teaching and Learning of ICT Engineering Education: A Literature Review and Illustrative Scenarios, del qual la pedagoga de l’Espai d’Innovació, Verónica Moreno, i l’estudiant de Grau en Enginyeria Biomèdica Keysha Urgel, eren co-autores.

Podeu consultar la presentación que es va fer servir aquí