Vés enrere Inscripcions HEALTHCOM'24

Inscripcions HEALTHCOM'24

HEALTHCOM'24
COMUNICACIÓ, TERMINOLOGIA I SALUT

Reflexions, recursos i experiències en l’àmbit de la pediatria

Campus Poblenou, Universitat Pompeu Fabra, Barcelona
3 i 4 d'octubre del 2024

10.06.2024

La jornada HEALTHCOM'24 Comunicació, terminologia i salut s'inscriu en la tradició de les anteriors edicions del 2017, 2019 i 2022 que consisteix a celebrar una jornada científica interdisciplinària, adreçada als investigadors i professionals de la salut, la lingüística aplicada, la terminologia i la comunicació en aquest àmbit.

Enguany, la comunicació i la informació en salut a nens i nenes, sans o malalts, és el tema central de la Jornada: reflexions, estratègies, recursos i experiències al camp de la pediatria, des de mirades diferents. S'hi conviden tots els professors, estudiants i professionals sanitaris o professionals que treballin amb el llenguatge, la comunicació i el discurs de les ciències de la salut.

HEALTHCOM'24 s'emmarca en les activitats derivades del projecte LEXMED (2022-2025), orientat cap a la construcció dinàmica del significat terminològic en medicina mitjançant un corpus lexicogràfic escolar.

Ponències, presentacions de projectes i tallers d’estratègies

En el marc d'aquesta jornada, el dia 3 d’octubre tindran lloc ponències i presentacions de projectes, mentre que el dia 4 al matí s'organitzaran dos tallers d'estratègies per comunicar-se amb el pacient pediàtric i les famílies.

Ja estan obertes les inscripcions per a la jornada HEALTHCOM'24. Les inscripcions es poden fer a través de l'Eventum de l'esdeveniment, pàgina en què també es pot trobar més informació.

Organitzadors i patrocinadors
Organitzadors:
Grup de recerca IULATERM

Patrocinadors:

LEXMED. Lèxic mèdic i definició: la construcció dinàmica del significat terminològic a través de un corpus lexicogràfic escolar, de referència PID2021-125906NB-I00/MICIN/AEI/10.13039/501100011033/FEDER, UE, finançat pel Ministerio de Ciencia e Innovación, la Agencia Estatal de Investigación i el Fondo Europeo de Desarrollo Regional.

Institut de Lingüística Aplicada (CER)