Vés enrere Comença DICOLED!

Comença DICOLED!

01.09.2023

DICOLED és una iniciativa del Grup de Recerca TIDE en Tecnologies Educatives de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) en col·laboració amb
l'Associació de Mestres Rosa Sensat (RS). Aquest projecte es centra en el desenvolupament de la Competència Digital Docent (CDD) i la digitalització dels centres educatius, mitjançant el disseny de Recursos Educatius Oberts (REO).

El projecte DICOLED ("Millora Digital Col·lectiva a l'Educació") ha rebut la valoració més alta en la Resolució de concessió de la subvenció per a l'Impuls Digital a l'Educació en el marc del component 19 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR), finançat per la Unió Europea - Next Generation EU.

Dins del marc d'aquesta iniciativa, es desenvoluparan activitats orientades a la difusió de Recursos Educatius Oberts sobre les millors pràctiques d'aula (no universitàries) que implementin la Competència Digital Docent i la digitalització en els centres educatius. A més, el projecte posarà especial èmfasi en la sensibilització sobre aspectes crítics de la CDD, com l'ètica i el benestar digital, i facilitarà processos que promoguin la inspiració mútua entre docents.