Atrás El doctor per la Universitat Pompeu Fabra José Alberto Magariños Yánez, guardonat amb el III Premi Internacional de Dret Administratiu de l'Institut de Recerca Clavero Arévalo

18.06.2024

José Alberto Magariños va obtenir unanimitat dels vots del Jurat per l'obra titulada "Una visión crítica de la regulación de la denuncia en España", la qual constitueix una part de la seva tesi doctoral defensada en aquesta Universitat. El Jurat va destacar l'originalitat i l'actualitat del tema abordat, la seva transcendència juridicosocial i la solidesa de les propostes que planteja.

L'autor desenvolupa a l'estudi una exposició panoràmica i interdisciplinària de la institució de la denúncia al nostre ordenament jurídic, aportant una especial i profunda anàlisi a les darreres reformes aprovades al nostre país per a la protecció de les persones denunciants.

El premi es va decidir el 14 de juny de 2024, en una convocatòria que va comptar amb rècord d'obres presentades a concurs