Vés enrere Alumnis del Grau en Global Studies i del Grau en Humanitats becats per LaCaixa per cursar estudis de postgrau a l'estranger

30.05.2024

Aquest 23 de maig s'han donat a conèixer els becats i becades a qui la Fundació "La Caixa" donarà l'oportunitat d'anar a l'estranger per realitzar estudis de postgrau (màster, doctorat o recerca predoctoral).

D'entre les 100 persones becades a la convocatòria de 2024, un total de 13 provenen de la Universitat Pompeu Fabra, situant-nos així com la universitat d'origen amb més persones becades.

La Fundació "La Caixa" celebrarà la cerimònia de lliurament de les beques de les 100 persones seleccionades en la convocatòria 2023 de postgrau a l'estranger el proper 5 de juny.

Informació AlumniUPF